Brrr... kyla

Är det bara jag som brukar frysa om en hand ibland? Jag brukar oftast göra det när jag sitter framför datorn och det är sjukt jobbigt! Kan inte typ den finaste killen komma och värma min hand bara? Jag orkar inte frysa, speciellt inte när jag snart ska sova..
Var på stan idag med Nettan och det var mys! Har inte träffat henne på minst tusen år så det kändes skönt.
Just det! Jag såg Blondaa idag på stan och det var fan nice! ;) 

Och imorgon (idag) kl 08:45 så är Liselotte och Erik på tv4 och det måste ses! men det kommer bli så sjukt jobbigt att gå upp så tidigt, men det överlever jag nog.

Nu ska jag snart försöka få min sömn, godnatt ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0