detta har hänt

Det har hänt mycket på b.la lovet men ändå inte så mycket.
Det var iaf fest på Johans land och det blev väl lite för mycket för båda två var bakis när vi skulle städa upp efter alltihop, men trevligt var det!  Jag har annars nog bara varit med honom och ska försöka fixa fest själv snart.
Är skit taggad på att bara släppa loss!!

Annars har det inte hänt så mycket, förutom bakis dagen som var värst.
Började idag igen på praktiken vilket var kul och jobbigt för jag känner att jag börjar bli sjuk så jag "vilade" ´för det mesta i pelle och majas säng eller i måns hängmatta. Men det var kul att träffa eric & sebastian igen efter ett långt lov. Ett alldeles för långt tycker jag.

Nu ska jag försöka få tag på Gloria på nåt sätt, men eftersom hon inte har nån mobil eftersom hon har tappat den IGEN så blir det lite svårt. Men facebook borde nog funka.



Ha det bäst, puss & kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0