Johan x2

först så träffade jag älsklings-bästa-vännen vid typ fyra och var med honom till ungefär halv åtta. Under den tiden hann vi gå runt på stan, göra hans mamma förvirrad för vi kom ifrån ett varsitt håll när vi skulle in till honom och hämta nycklar till hans pappas jobb. men jag gick om honom i trappen och då efter ett tag så kom johan och då gick vi upp mot honom, och då frågade jag varför vi skulle göra det. då sa han att han måste prata med sin pappa, men då sa jag att han redan gått ut. så vi hann precis ropa på honom innan han hann cykla iväg till sitt jobb. men jag & johan gick dit, vi cyklar inte, vi går! sen kom vi dit och johan började ta itu med städningen och jag kollade bara på, men efter ett tag så jag var inne i leken jag också. sen så gick han hem till sig & jag åkte hem till mig för vi båda skulle äta.

sen igen på kvällen vid ungefär fem över halv tio så åkte jag in för att träffa killen igen och då skulle vi träffa gloria utanför bion vid typ elva. men kvinnan som inte har nån mobil eller nånting som man kan nå henne på blev inte så bra. vi gav upp ungefär vid tolv och begav oss hemåt. så nu sitter jag här. är både trött, sliten, ont i ben och fötter och ska fixa lite nytt på bloggen. eller ja, försöka iaf. just det, jag & johan har kommit på att vi verkligen är syskon, han sa det idag. (Ja, ni som fattar vet att vi inte på riktigt på riktigt är syskon men ja. ni fattar)
förresten så blev det lite fula kort när jag väntade på johan och när jag skulle hem!

Linda m. Johans palestinasjal som för övrigt är min gamla.
Vi satt och väntade på Johan som bara skulle upp och byta tjocktröja
som för övrigt är en av mina favorit tröjor när det gäller att låna hans kläder (a)

Linda på väg hem, bild 1

Linda på väg hem, bild 2

Linda på väg hem, bild 3


Ni får ursäkta egobilderna som kommer upp då & då, men jag har inget bättre för mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0