kvällen igår

Johan och jag kom hem till mig ungefär efter åtta, vi gick upp till mitt rum och sen var allt igång! kameran kom fram och jag mådde som bäst i Johans sällskap. Vi pratade allmänt & jag ville berätta hur jag mådde och jag ville bara gråta, men tårarna och orden ville inte komma fram :/ Vi drog in till stan och gick runt sen så gick jag till busshållplatsen vid typ tolv.
När jag väntar på bussen så kommer det en söt kille och frågar om 884an har gått, då svarade jag att den gick för typ 3 minuter sen & bla bla. Sen så frågade han om han fick sätta sig brevid mig på bänken och då sa jag visst. Efter ett tag sen så började vi snacka och han var verkligen hur snäll som helst (dock lite full) och det visade sig att han hade delat ut post åt mig och att han kände massor som jag kände! Läskigt men kul (:

Bilder ifrån kvällen:



Kommentarer
Postat av: emma

<3 vännen, fina du!



det där är ju något som bara händer i film ju! :o varför får jag aldrig vara med om sånt?

2010-04-30 @ 21:56:43
URL: http://emmadowntown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0