Sen torsdag

 

STEG 1
Skostorlek: 39
Civilstatus: Singel, vad är du?
Höger eller vänsterhänt: Höger
Kär: Ingen aning, tror inte det

STEG 2
Skor som du bar idag:
mina vanliga
Dina svagheter: mina misstag
Rädsla: att något ska hända mina älsklingar!
Målsättning: att lyckas!


STEG 3
Första tanken då du vaknar:
Måste smsa bästa vän
innan du somnar: hoppas att jag lever imorn

STEG 4
Pepsi eller Coca Cola:
coca cola
McDonalds eller Burger King: Inget helst
Adidas eller Nike: båda
Lipton Ice Tea eller Nestea: spelar ingen roll
Choklad eller vanilj: Choklad

STEG 5
Svär du? :
Inte så ofta
Sjunger du? : ja, ibland
Duschar du varje dag? Ja
Röker du? nix
Gillar du skolan? Nej inte längre
Tror du på dig själv? nej
Kommer du överens med dina föräldrar? hyfsat

STEG 6
Har du under den senaste månaden

Druckit alkohol?
ja
Rökt? nej
Shoppat? nej
Ätit en hel ask müsli? Nej
Ätit sushi? nopp
Stått på scen? ja
Skejtat: Nope
Bakat? nej
Stulit något? Ne


STEG 7
Har du någonsin

Däckat eller varit jättefull?
nej
Blivit kallad hora? Ja
Blivit nerslagen? nopp


STEG 8
I framtiden

Namn på barn?
vet inte
Hur vill du dö? På ett vanligt sett, dvs somna in.
Vad vill du bli när du blir gammal? lycklig

STEG 9
Antal människor du skulle ge ditt liv för:
5
Antal CD-skivor du äger: ingen aning
Antal piercings: öron
Antal tatueringar: inga
Hur många gånger har du varit med i tidningen? några ggr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0