Sjuk, dag 2

Jag missade praktiken idag för första gången eftersom jag är sjuk och jag saknar redan Erik & Sebastian!
Mamma bakade dessutom bullar idag, så min alldeles försena frukost bestod av tre kanelbullar och ett glas mjölk. Mums var det!!
Mamma gav mig dessutom stränga ordet att jag måste städa mitt rum innan valborg, men jag orkar verkligen inte det (a)
Det kan få bli efter valborg, för sen har jag fest och då är mer så att det måste vara städat så man ska våga släppa in nån överhuvudtaget, haha.

Förresten, jag & kameran och lite läppstift lekte igår. Jaa, jag tog massa egopic', dem vart sjukt fula men ni kan få se dem iaf. Med bilderna säger jag: ha en bra dag och tagga inför valborg för det ska jag göra! Det kommer nog ett inlägg till sen, puss







Kommentarer
Postat av: Anonym

fina bilder!!

2010-04-28 @ 15:09:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0