detta har hänt

mycket mycket har hänt den senaste tiden.
jag har blivit tillsammans med sebastian och det har varit det bästa.
jag repar med gamla uppsala spelen och snart lider det mot sommarlov och sommarlovs planerna är igång med pojkvännen redan!
vi ska tälta, dra till åland, åka till dalarna och massa annat! det ska bli mys ♥
tänkte att sebastian skulle få en text av mig dessutom som ni också ska få läsa:


jag har aldrig varit så kär.
det är dig jag får dela ordet lycka med.
jag älskar att hålla din hand.
visa på stan att du är min, bara min
älskar dig mer än ord kan förklara
glöm inte det
JAG ÄLSKAR DIG ♥


Kommentarer
Postat av: nettan

naw...ni verkar lyckliga :)

2010-06-03 @ 18:34:12
URL: http://thybestday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0