<3

Tack för alla fina kommentarer på inlägget därnere, ni är så fina!
Funderar på att skriva av mig, igen nån dag. Då min huvudvärk har släppt & när jag mår 100% bra för nu är det bara 99%.

Men... Jag var på Johans musikal idag och den var bra, han var ju bäst.. såklart! Den kunde ha varit mer än bäst om jag inte hade haft ont i huvudet.
Han sjöng så bra idag också, bättre än vad han brukar när det bara är vi två. fast det är då den är som finast, då han bara sjunger den för mig då han kollar mig i ögonen och jag bara njuter. även fast vi fick ögonkontakt idag när han sjöng, tack för en fin föreställning!
och snart är det min tur, den 19e spelar vi upp scener ur romeo & julia och sen den 20e så är det pjäsen som vi spelade upp på teaterfestivalen!


nu ska jag bara få en video av Sebastian, sen så är det bye bye datorn & sen krypa ner under täcket med en bra film :).


Kommentarer
Postat av: emma

Och jag är glad att jag fick Dig som fadderbarn Linda :) Du som är stark, även om det inte alltid känns så, som vågar skriva så öppet och med finare ord och formuleringar än du vet om! Vi ska få vårat fadderbarn att trivas, det är ju våran uppgift :) <3 kram

2010-05-13 @ 10:51:54
URL: http://emmadowntown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0