Mysigt var det!

Ikväll så hade jag det ovanligt mysigt med mamma. Vi lämnade lillebrorsan på hans hockeyträning och sen fick jag en kick av att åka till minneslunden för att få tid & tänka lite. Så mamma och jag bestämde oss för att åka dit och vi beslutade oss även för att plocka lite blommor till mormor & gammelfarmor.
Jag gick även barfota för första gången, jag har sommarklänning och jag kände verkligen att det var sommar!
Min blombukett var kanske inte den finaste men det var nåt iaf.
NU ÄR DET ÄNTLIGEN SOMMAR OM MAN KAN GÅ BARFOTA ♥


Kommentarer
Postat av: Nettan

Åh sommar! :D

Längtar tills lovet ^^ Imorgon kommer bli hur roligt som helst!

2010-05-20 @ 20:08:56
URL: http://thybestday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0